Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Copie conforme (2010)

Η ταυτοτητα:
Ελληνικος τιτλος: "Γνησιο Αντιγραφο"
Ετος: 2010
Ειδος: Δραμα
Σκηνοθεσια: Abbas Kiarostami
Σεναριο: Abbas Kiarostami
Ηθοποιοι: Juliette Binoche, William Shimell, Jean-Claude Carrière
Διαρκεια: 106'
Χωρα: Γαλλια, Ιταλια

Η υποθεση:
Ένας Βρετανός συγγραφέας, ο οποίος βρίσκεται στην Ιταλία για να παρουσιάσει το τελευταίο του βιβλίο, συναντά μια Γαλλίδα και μαζί ξεκινούν ένα οδοιπορικό στην Τοσκάνη συζητώντας για τη ζωή και την τέχνη.

πηγη: athinorama.gr/cinema

Σχολια:
Η πρωτη εκτος Ιραν ταινια του Kiarostami. Ποτε δε με ενθουσιασε το σινεμα του, αλλα η νεα του ταινια ξεφευγει απο το μελοδραμα και το μινιμαλισμο των προηγουμενων ταινιων του.
Το πρωτο μερος εξαιρετικο. Πολυ ενδιαφερουσες αποψεις για την τεχνη  και οδυνηρες αληθειες για τη φθορα της ζωής και το ρουτινιασμα του ερωτα. Ομορφη και φωτεινη η Τοσκανη, εξαιρετικη η Binoche. Στο δευτερο αρχισε να επαναλαμβανεται. Αυτα τα φιλολογικου επιπεδου σεναρια και αυτες οι ατελειωτες ψυχοαναλυτικες και ψυχοδομικες ατακες αρχισαν να κουραζουν. Αυτο το κομψο παιχνιδι ταυτοτητων μου φανηκε αρκετα επιτηδευμενο και εγκεφαλικο.
  • Αρα:
  • Εξαιρετικη η βραβευμενη στις Καννες Juliette Binoche.
  • Αριστουργηματικο το πρωτο μερος.
  • Φλυαρο και επιτηδευμενο το δευτερο.
  • Προσωπικη αξιολογηση: 3/5



12 σχόλια:

academy είπε...

Καλημέρα αγαπημένε μου φίλε Mr Hulot!Για άλλη μια φορά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την συγκεκριμένη ταινία.Αδιάφορος ο Κιαροστάμι και το σινεμά του,εδώ κάτι έκανε πολύ ωραία η ιστορία,ακόμα και το γλυκόπικρο φινάλε.Πιστεύω όμως πως εάν δεν έπαιζε και η Juillete μπορεί να μην έβλεπα και την ταινία.

Philip Winter είπε...

Kαλημερα φιλε μου academy!! :)
Η μονη ταινια του Kiarostami που με ενθουσιασε ηταν το Nema-ye Nazdik (1990). Αν δεν το εχεις δει στο προτεινω. Συμφωνω για την ιστορια και το φιναλε. Εγω για δυο λογους πηγα να δω την ταινια:
για την Juillete και την ιστορια που θυμιζε το εξαιρετικο Viaggio in Italia του Roberto Rossellini.

ΥΓ: Και ο William Shimell ωραια επαιζε.

Καλη Κυριακη ευχομαι!

Ιωάννης Moody Λαζάρου είπε...

Ήθελα να μου αρέσει περισσότερο. Αλλά τη βρήκα υπερβολικά εγκεφαλική και μη αυθεντική.

Philip Winter είπε...

Και εγω ειχα πολυ μεγαλες προσδοκιες. Συμφωνω απολυτα.
Πολυ διανουομενιστικη θα ελεγα.

Καλη Κυριακη και καλη εβδομαδα.

King Ink είπε...

Δεν θα ξαναμιλήσω για Κιαροστάμι το υπόσχομαι!
Ελπίζω να μη απογοητευτήκατε τελικά από την ταινία. Βλέπω ότι βρήκατε κάποια θετικά. Ίσως εμένα μου έκατσε λίγο καλύτερα από ότι σε σας το δεύτερο μέρος.

academy είπε...

King και Κιαροστάμι αχτύπητο δίδυμο.Να ξαναδούμε την Γευση Του Κερασιού.....

Philip Winter είπε...

"Δεν θα ξαναμιλήσω για Κιαροστάμι το υπόσχομαι!"
;) :)

Καλη ταινια ηταν, αλλα δεν ενθουσιαστηκα τοσο οσο περιμενα. Αν το δευτερο μερος ηταν τοσο καλο οσο και το πρωτο θα μιλουσαμε για αριστουργημα, πιστευω.
ΥΓ: Γιατι μιλας στον πληθυντικο ρε συ;
ΥΓ2: Παντως μου κινησατε την περιεργεια για το "Taste of cherry". Θα το ψαξω.

Καλο βραδυ King και Academy!! :)

King Ink είπε...

"Γιατι μιλας στον πληθυντικο ρε συ;"
Επειδή απευθύνομαι και στους τρεις σας φυσικά.
Πέρνα λίγο από το blog του Edgar Nolan Poe να πάρεις μια ιδέα αφού το δεις όμως. The show must go on Academy! Round II στο blog του Hulot

Philip Winter είπε...

Απο τα σχολια σας στο blog του Edgar Nolan Poe εριξα μονο φευγαλεες ματιες για να μη φαω κανενα spoiler.
Θα τη δω συντομα και θα κανω και μια σχετικη αναρτηση για να τη συζητησουμε και μαζι! Ειμαι πολυ περιεργος για το φιναλε της...

Evi Avd. είπε...

Monsieur Hulot:
Χαίρομαι που την είδες τελικά, κρίμα που διαψέυστηκαν οι προσδοκίες σου, όπως και των υπόλοιπων. Επείγει πλέον και για μένα η παρακολούθηση του taste of cherry...Περιμένουμε feedback.

Philip Winter είπε...

Kαλησπερα Ευη! Χαιρομαι πολυ για την επισκεψη!! :)
Δεν ενθουσιαστηκα, αλλα μου αρεσε.
Ανυπομονω πολυ για το taste of cherry.

Καλο βραδυ.

Unknown είπε...

η αγαπημενη μου ταινια απο εναν απο τους πιο μυστηριους αγαπημενους μου σκηνοθετες 4.5/5