Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Top 20 Αγαπημένων Ελληνικών Ταινιών




20. Ευδοκία (Αλέξης Δαμιανός, 1971)






19. Το Κορίτσι με τα Μαύρα (Μιχάλης Κακογιάννης, 1956)





18. Ο Θανάσης στη Χώρα της Σφαλιάρας (Ντίνος Κατσουρίδης / Πάνος Γλυκοφρίδης, 1976)




17. Η Κάλπικη Λίρα (Γιώργος Τζαβέλλας, 1955)




16. Αγέλαστος Πέτρα (Φίλιππος Κουτσάφτης, 2000)




15. Μπορντέλο (Νίκος Κούνδουρος, 1985)




14. Kυνόδονντας (Γιώργος Λάνθιμος, 2009)
 




13. Ο Βασιλιάς (Νίκος Γραματικός, 2002)
 



 

12. Η Επίθεση του Γιγαντιαίου Μουσακά (Πάνος Χ. Κούτρας, 1999)
 




11. Βοήθεια! Ο Βέγγος Φανερός Πράκτωρ 000 (Θανάσης Βέγγος, 1967)
 




10. Hardcore (Ντίνος Ηλιάδης, 2004)
 




9. Οι Γερμανοί Ξανάρχονται (Αλέκος Σακελλάριος, 1948)
 




8. Ήσυχες Μέρες του Αυγούστου (Παντελής Βούγαρης, 1992)
 




7. Της Κακομοίρας (Ντίνος Κατσουρίδης, 1963)
 



6. Πέφτουν οι Σφαίρες σα Χαλάζι και ο Τραυματισμένος Καλλιτέχνης Αναστενάζει (Νίκος Αλευράς, 1977)




5. Αναπαράσταση (Θόδωρος Αγγελόπουλος, 1970)




4. Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση; (Ντίνος Κατσουρίδης, 1971)




3. Ο Δράκος (Νίκος Κούνδουρος, 1956)




2. Γλυκιά συμμορία (Νίκος Νικολαϊδης, 1983)




1. Ο Θίασος (Θόδωρος Αγγελόπουλος, 1975)




Σημαντικοί σκηνοθέτες:

10. Αλέκος Σακκελάριος
9. Θανάσης Βέγγος
8. Γιώργος Τζαβέλλας
7. Νίκος Νικολαϊδης
6. Παντελής Βούλγαρης
5. Ντίνος Κατσουρίδης
4. Νίκος Κούνδουρος
3. Κώστας Γαβράς
2. Μιχάλης Κακογιάννης
1. Θόδωρος Αγγελόπουλος


Οι 5 πιο Υπερτιμημένες Ελληνικές Ταινίες:

5. Μεγαλέξανδρος (Θόδωρος Αγγελόπουλος, 1980)
4. Πέτρινα Χρόνια (Παντελής Βούλγαρης, 1985)
3. Μελόδραμα (Νίκος Παναγιωτόπουλος, 1980)
2. Στέλλα (Μιχάλης Κακογιάννης, 1955)
1. Το Βλέμμα του Οδυσσέα (Θόδωρος Αγγελόπουλος, 1995)

45 σχόλια:

Philip Winter είπε...

Bauer έχεις κάνει καμιά παρόμοια λίστα; Αν καμία ανάρτησή σου μοιάζει έστω και λίγο με τη δικιά μου πες μου να την διαγράψω αμέσως ο κλεφταράς!

academy είπε...

Hulot πολύ καλές αλλά το 7 το θεωρώ ''τέρας'' δηλαδή ούτε 5 λεπτά δεν το αντέχω.
Θα πρόσθετα το ''Αυτή η Νύχτα μένει''(ελπίζω απλά να το ξέχασες),το ''Ενας Ξαφνίκός Ερωτας'',φυσικά την ''Στέλλα'' και ''Τα κόκκινα φανάρια'' που είναι οι αγαπημένες μου ελληνικές ταινίες.Δεν είδα Γιάνναρη..δεν σου αρέσει?
Επίσης δεν έχω δεί το 6 αλλά θυμάμαι πως κάποτε προβληθηκε στην κρατική τηλεόραση αλλά επενέβη εισαγγελέας...!!!

CineTV-world είπε...

Λοιπόν το σχόλιό μου στην άλλη ανάρτηση ήταν το εξής:

"Άλλη μια πρωτότυπη ανάρτηση-λίστα! Ήθελα να'ξερα που πας και τα βρίσκεις... :p"

ότι είπα το είπα μεταξύ σοβαρού κι αστείου προφανώς και δεν είχα σκοπό να το συνεχίσω, αλλά αφού ειρωνεύεσαι κι από πάνω... άκουσέ τα λοιπόν:

1. Γιατί με ειρωνεύεσαι που έσβησες την ανάρτησή σου;!;!; ΔΕΝ σου ζήτησα ΠΟΤΕ να κάνεις κάτι τέτοιο και κακώς που την έσβησες (θα καταλάβεις στο τέλος ποιο θα ήταν το σωστό)!

2. Ξέρεις ΠΟΛΥ καλά τι λίστες έχω κάνει γιατί πρέπει να έχεις σχολιάσει σε όλες... Επίσης ξέρεις και που τις έχω μαζεμένες... οπότε μη μου το παίζεις ότι τάχα δεν ξέρεις...!!! Με λίγα λόγια μην περιμένεις να πιστέψω πως ήταν τυχαία λίστα το "Αγαπημένες ταινίες ανά Δεκαετία"...!!!

3. Δεν μιλάμε για μικρές ομοιότητες αλλά για ξεπατίκωμα ιδεών... και αυτό είναι αναμφισβήτητο! Ένα απλό παράδειγμα: Από τον Αύγουστο του 2009 κάνω αναρτήσεις με τις ταινίες του μήνα (που αργότερα τις μετονόμασα σε CineMonth)! Η αρχική τους μορφή ήταν η εξής... Στο τέλος του πρώτου μήνα του blog σου έκανες και συ αντίστοιχη ανάρτηση! Αργότερα που άλλαξα τη μορφή στα CineMonth, τον αμέσως επόμενο μήνα έκανες και συ ακριβώς το ίδιο! ΤΥΧΑΙΟ;!;!; Ή μήπως δεν είδες και δεν άκουσες τίποτα;!;!; (σινεφίλ χιούμορ) Καμία πρωτοτυπία, καμία δική σου ιδέα...!!!

4. Να διευκρινίσω πως ο καθένας μπορεί να αντιγράφει το blog του οποιουδήποτε (δεν το απαγορεύει κάποιος νόμος από τη στιγμή που δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα)... το πρόβλημά μου δεν είναι το αν θα κάνει κάποιος μια παρόμοια λίστα-ανάρτηση, ΑΛΛΑ υπάρχει ο "σωστός" τρόπος που σε τιμά και ο "λάθος" που δεν σε τιμά καθόλου... Ο σωστός τρόπος είναι κάτι σαν κι αυτό, αυτό και αυτό (μια απλή αναφορά με λινκ στην πρωτότυπη ανάρτηση δηλαδή - είναι μια έμμεση αναγνώριση, ένα έμμεσο ευχαριστώ... δείχνει ευγένεια με λίγα λόγια και φυσικά με τιμά αλλά πρώτα απ’όλα τιμά αυτόν που το κάνει)... εσύ προφανώς προτιμάς τον λάθος τρόπο... Απλά αντιγράφουμε ιδέες, το παίζουμε και πρωτότυποι και ειρωνευόμαστε και από πάνω!!! Ωραίος!!! :/ :/ :/ Απλά σου μιλάω για τρόπους καλού blogging... Κάτι σαν ηλεκτρονικό savoir vivre για τη γενιά του internet... Ψιλά γράμματα βέβαια...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Philip Winter είπε...

Ευχαριστώ φίλε. Δε σου αρέσει ο Ζήκος;! Γιατί ρε συ; :(
Ίσως η καλύτερη απεικόνιση της Ελλάδας του ΄60.
Το "Αυτή η Νύχτα μένει" δεν το έχω δει ακόμα, το "Ένας ξαφνικός έρωτας" δε με ενθουσίασε. Η "Στέλλα" είναι ωραία ταινία, αλλά κλέβει αρκετά από παρόμοιες ταινίες του εξωτερικού... ενώ "Τα Κόκκινα Φανάρια" μου αρέσουν αρκετά και παραλίγο δεν τα έβαλα. Από Γιάνναρη έχω δει μόνο τον επιφανειακό "Όμηρο".
Το 6 είχε προβληθεί το ΄84 στην κρατική και είχε μια σκηνή όπου ο Αλευράς βύζαινε γυμνός σαν μωρό! Έτσι διακόπηκε στη μέση και για μισή ώρα έδειχνε "χιόνι"... μεγάλο σκάνδαλο τότε ψάξε για πληροφορίες...

Philip Winter είπε...

Bauer, OK συγγνώμη.
Βέβαια, δεν είσαι και ο 1ος που έκανες ανάρτηση με τίτλο "Αγαπημένες ταινίες ανά δεκαετία" αλλά ασ΄το/δεν πειράζει...
Θα κάνω μια αναφορά και στο blog σου στις προηγούμενες αναρτήσεις μου.
Φαντάζομαι ότι θα έφαγα μπόλικο βρυσίδι, αλλά δεν πειράζει! :)
Έλα ρε κωλόπαιδο μη μου θυμώνεις, θα τα χαλάσουμε τώρα για μαλακίες;;;
Sorry και πάλι για την ειρωνεία και ... για την κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων ... !!!

Philip Winter είπε...

Και ο Λάνθιμος εμπνεύστηκε από το "Κάστρο της Αγνότητας", αλλά δεν είπε τίποτα. Λάτρεψες, όμως, τον "Κυνόδοντα"...

Philip Winter είπε...

Υπέροχο Skroutzako! Έσυ το έβγαλες; Πες το και στον μουτζούφλη από πάνω που κάνει μούτρα πασχαλιάτικα!!! :Ρ
Καλό Πάσχα φίλε μου!

CineTV-world είπε...

1. "Βέβαια, δεν είσαι και ο 1ος που έκανες ανάρτηση με τίτλο "Αγαπημένες ταινίες ανά δεκαετία" αλλά ασ΄το/δεν πειράζει..."

Όταν ισχυρίζεσαι κάτι θα μιλάς με αποδείξεις και όχι με λόγια του αέρα... Θέλω να δω άλλη ανάρτηση με αγαπημένες/καλύτερες ταινίες ανά δεκαετία! Η δικιά μου έχει ημερομηνία 5/12/2009.

2. "Φαντάζομαι ότι θα έφαγα μπόλικο βρυσίδι, αλλά δεν πειράζει! :)"

Όχι, γιατί να έφαγες μπόλικο βρισίδι;!;!; Μπορεί να θύμωσα, αλλά πέρα απ΄το "ο μαλάκας με αντιγράφει και το παίζει έξυπνος και πρωτότυπος" τι άλλο θα μπορούσα να πω; Πάντα σε λογικά πλαίσια... :p

3. "Sorry και πάλι για την ειρωνεία και ... για την κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων ... !!!"

Πάλι ειρωνεύεσαι!!! Δεν είπα πως υπάρχει κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων...!!! Για ηλεκτρονικό savoir vivre για τη γενιά του internet έκανα λόγο...

4. "Και ο Λάνθιμος εμπνεύστηκε από το "Κάστρο της Αγνότητας", αλλά δεν είπε τίποτα. Λάτρεψες, όμως, τον "Κυνόδοντα"..."

Δεν το έχω δει για να έχω άποψη, αλλά ακόμα κι αν ισχύει... μόνο σοβαρή δικαιολογία δεν είναι...

5. "Υπέροχο Skroutzako! Έσυ το έβγαλες; Πες το και στον μουτζούφλη από πάνω που κάνει μούτρα πασχαλιάτικα!!! :Ρ
Καλό Πάσχα φίλε μου!"

Τον μουρτζούφλη όμως τον ειρωνεύτηκες πασχαλιάτικα (αν και δεν είναι "μεγάλη" εβδομάδα ακόμα)... Επίσης τι υπέροχο του λες ρε;!;!; Αφού και συ δεν πιστεύεις σε τέτοιες μλκς (το έχεις παραδεχτεί σε σχόλια)... κάνω λάθος μήπως; :/ :/ :/

Philip Winter είπε...

2. Και λίγα είπες!
3. Δεν ειρωνεύτηκα ρε, ηρέμησε! ;)
4. Μαλακία είναι, αλλά τέλος πάντων...
5. "Επίσης τι υπέροχο του λες ρε;!;!;"
Είμαι ευγενικός ρε Β)
Ήρθε να μου ευχηθεί και τι να του πω; "Άντε γαμήσου ρε αρχίδι με τις μαλακίες σου, εγώ δεν πιστεύω σε χριστιναικές παπαριές!" ;!;!;!

"κάνω λάθος μήπως; :/ :/ :/"
Προφανώς και ΔΕΝ κάνεις λάθος. Για μένα, ό,τι δεν μπορείς να το πιάσεις, να το νιώσεις δεν το πιστεύεις.

Philip Winter είπε...

"ο μαλάκας με αντιγράφει και το παίζει έξυπνος και πρωτότυπος"

Έλα μην λέμε και ό,τι θέλουμε. Μπορεί να σε αντέγραψα, αλλά πότε το έπαιξα έξυπνος και πρωτότυπος;;;;


1. Bauer μην ασχολείσαι με ΜΑΛΑΚΊΕΣ!!!!

CineTV-world είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
CineTV-world είπε...

1. Άμα μου λένε μλκς δεν μπορώ...

2. Την επόμενη φορά θα σου στείλω μπράβους... :p

"Μπορεί να σε αντέγραψα, αλλά πότε το έπαιξα έξυπνος και πρωτότυπος;;;;"

Όταν κάποιος δεν αναφέρει πηγή (για το οτιδήποτε) εμμέσως πλην σαφώς το παίζει έξυπνος και πρωτότυπος... "Εγώ το σκέφτηκα!"...

3. Αφού μου λες για κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων ενώ δεν υποστήριξα κάτι τέτοιο... Στον fvasileiou πάντως δεν είπα τίποτα γιατί φέρθηκε σωστά και τον τιμά (και φυσικά σχολίασα στις συγκεκριμένες αναρτήσεις του)...

5. xD xD xD Θα ήταν πιο ειλικρινές τουλάχιστον... :p Εγώ πάντως δεν θα έλεγα τίποτα... :p

Philip Winter είπε...

1. Άρα κομμένες οι μαλακίες από εδώ και πέρα!

5. "Θα ήταν πιο ειλικρινές τουλάχιστον..."
Και πολύ αγενές, όμως... !!!

academy είπε...

Hulot απο Γιάνναρη μου άρεσε πολύ ο ''Δεκαπενταύγουστος''.Λίγο χαμηλά η Ευδοκία(''το κρίμα πάνω σου για τα φαρμάκια που με πότισες''η ατάκα της ταινίας που σε παγώνει).Είμαι σίγουρος πως όταν δείς το ''Αυτή η νύχτα μένει''και θα ενθουσιαστείς και ανάρτηση θα κάνεις!:)

CineTV-world είπε...

5. Για μένα η υποκρισία είναι πιο αγενής και όπως σου είπα εγώ απλά δεν θα έλεγα τίποτα...

Επίσης θέλω να σου πω ότι σήμερα με πέτυχες σε άσχημη μέρα (λόγω του θανάτου του Παπάζογλου)...

Philip Winter είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Philip Winter είπε...

Academy δεν έχω δει τον "Δεκαπενταύγουστο".
Πραγματικά φοβερή η ατάκα της Ευδοκίας...
Τη "Νύχτα" θα τη δω αύριο.

Philip Winter είπε...

Bauer δεν είναι υποκρισία, αλλά "λευκό ψέμα".

Και εγώ στενοχωρήθηκα πολύ ... αγαπημένος ...

CineTV-world είπε...

Ο καθένας την υποκρισία μπορεί να την βαφτίσει όπως θέλει... Κάποιος μπορεί να την πει "Αγλαΐα", κάποιος άλλος "Επαμεινώνδα", "Αφροξυλάνθη", "Βρασίδα", "λευκό ψέμα"... και πάλι υποκρισία παραμένει! :p

Philip Winter είπε...

Μάλιστα! (δεν ειρωνεύομαι!!!)

Philip Winter είπε...

Δε μου λες ρε μπάουερ, π.χ.
Τώρα το πάσχα παίρνεις ένα απαίσιο δώρο / που δε σου αρέσει καθόλου, τι θα πείς; Δε θα πεις τίποτα;
Ε, βέβαια, αφού δεν είσαι υποκριτής!!! (δεν ειρωνεύομαι!!!)

CineTV-world είπε...

Κοίτα, για μένα απαίσιο δώρο θα ήταν ένας δονητής ας πούμε (ένα τελείως ακραίο παράδειγμα)... Ε σε αυτή την περίπτωση θα του έλεγα να τον πάρει και να τον βάλει στον κώλο του... Σίγουρα δεν θα έλεγα "Υπέροχος δονητής!"... xD :)) :p

Philip Winter είπε...

Ρε δεν είπαμε να το παραχέσουμε...
Πες ότι σου έφερνε κάτι πιο φυσιολογικό που δε θα το χρειαζόσουν...
Το παράδειγμα πρέπει να ήταν υπαινιγμός...

CineTV-world είπε...

Αφού μου είπες για απαίσιο δώρο... Δεν φταίω εγώ! :p Αν ήταν πιο φυσιολογικό δεν θα ήταν απαίσιο! Αν μου ήταν αχρείαστο θα έλεγα απλά ευχαριστώ (και πάλι δώρο θα ήταν), αλλά δεν θα έλεγα πως είναι υπέροχο-καταπληκτικό-τέλειο... :p Πάντως και πάλι δεν είναι το ίδιο με αυτό που υπονοείς... και στην τελική δεν έχει νόημα να το συνεχίσουμε...

Philip Winter είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία σου φράση. Τέλος το πανηγύρι.

navarino-s είπε...

Και "Η Εαρινή Σύναξη Των Αγροφυλάκων" η καλύτερη για μένα ελληνική ταινία, που πήγε κ. Υλώ;

academy είπε...

Σωστά που είναι η εαρινή σύναξη κύριε Hulot?

Philip Winter είπε...

Κύριε navarino δεν το έχω δει, αλλά θα σπεύσω αν το βρώ!

Philip Winter είπε...

Κύριε academy δεν το έχω δει, αλλά θα σπεύσω αν το βρώ!

Simply Burgman είπε...

Από αυτές ελάχιστες έχω δει, είμαι πίσω στον ελληνικό! Το Βλέμμα του Οδυσσέα δεν μου άρεσε πολύ, πάντως, (έπαιζε και ο Βέγγος!) σε αντίθεση με το Αιωνιότητα και μια μέρα.

Καλησπέρα, φίλε μου!

DimitrisDX είπε...

Πολύ ωραία λίστα. Αλλά απουσιάζει ο αγαπημένος Γεωργιάδης. Κόκκινα Φανάρια; Το αίμα βάφτηκε κόκκινο; Απουσιάζουν λαμπρές ταινίες νομίζω.

Αλλά respect για την αγάπη στον γιαγντιαίο μουσακά. Άνετα από τις καλύτερες ελληνικές ταινίες. Προσωπικά, αγαπώ πολύ και "το κλάμα βγήκε απ'τον Παράδεισο" που δείχνει τις σπουδές του πάνω στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο.

Cheers

Philip Winter είπε...

Το "Βλέμμα του Οδυσσέα" είναι μια ασύνδετη αμπελοφιολοφία, για μένα - και, ναι, δυστυχώς έπαιζε και ο σπουδαίος Βέγγος.
Και εμένα μου άρεσε πολύ η "Αιωνιότητα", η πιο προσιτή ταινία του Αγγελόπουλου.

Καλό βράδυ, φίλε!

Philip Winter είπε...

Ευχαριστώ φίλε Δημήτρη. Μου αρέσει ο Γεωργιάδης και παραλίγο να έβαζα τα "Φανάρια", αλλά...
Το "χώμα" δε μου άρεσε, πάντως.

Ο μουσακάς γαμάει ρε! Αντίθετα από το Κλάμα το οποίο προσπάθησε να σατιρίσει κακές ταινίες, αλλά έγινε ακόμα πιο κακή...!!!

Καλό βράδυ!

Mike είπε...

«Η Εαρινη συναξις των αγροφυλακων», του Δ. Αβδελιωδη ειναι ταινιαρα και η απουσια της απο μια τετοια λιστα δικαιολογειται μονο απο το γεγονος οτι δεν την εχεις δει!
Επισης, δε θα επρεπε να απουσιαζει -κατα τη γνωμη μου- το «Σπιρτοκουτο» του Οικονομιδη, το «Ρεμπετικο» του Φερρη, η «Στελλα» του Κακογιαννη και «Οι τεμπεληδες της ευφορης κοιλαδας» του Παναγιωτοπουλου..

Philip Winter είπε...

Τόσο καλή ρε, μου κινείται την περιέργεια!
Σπιρτόκουτο, τεμπέληδες παραγουρονότριχα, ενώ τεμπέληδες και Στέλλα δε με ενθουσιάζουν.

Simurgh είπε...

Βλέπω οτι ένα τυπικά γυναικείο επάγγελμα "υπερεκπροσωπείται" στον ποιοτικό ελληνικό κινηματογράφο ;)

Philip Winter είπε...

:) ;)

vandimir είπε...

Δεν μπορώ να διαφωνήσω σε πολλά με τη λίστα σου, αλλά Αβδελιώδη ("Εαρινή...", "Δέντρο που Πληγώναμε"), "Φωτογραφία" και "Βοσκοί" του Παπατάκη και σίγουρα κάποιον Τσιώλη θα έβαζα οπωσδήποτε. Ίσως και κάποια άλλα που μου διαφεύγουν τώρα.

Philip Winter είπε...

Δεν έχω δει Αβδελιώδη και Τσίωλη, ενώ η "Φωτογραφία" είναι πολύ καλή και άνετα θα την έβαζα.

vandimir είπε...

Να δεις ειδικά Τσιώλη. Συνιστώ τα "Ας περιμένουν οι γυναίκες" και "Παρακαλώ γυναίκες μην κλαίτε". Ο Τ. έχει ένα πολύ ιδιόρυθμο χιούμορ, λαϊκό και καθημερινό από τη μία και φευγάτο ταυτόχρονα. Ή σ' αρσει πολύ ή καθόλου. Είναι κάπως σαν τον Καουρισμάκι, για τον οποίο λέμε σε άλλη μας κουβέντα. Όχι ότι μοιάζουν καθόλου, κάθε άλλο, η μέρα με τη νύχτα θα έλεγα, αλλά όσον αφορά το πολύ προσωπικό και ιδιορυθμο χιούμορ που διαθέτει ο καθένας τους.

Philip Winter είπε...

Ααα αν είναι ιδιαίτερος και έχει ένα προσωπικό στυλ σαν τον Άκι τότε θέλω πολύ να δω ταινίες του.
Θα αρχίσω με αυτές τις 2 που προτείνεις. ;)

Ανώνυμος είπε...

αν εκανα μια παρομοια λιστα,θα κρατουσα 3,7,11,14,17 θα εστελνα στο διαολο 12 κ 20 (τον Μουσακα τον εχεις κ στις χειροτερες ταινιες που εχεις δει,τι παιζει μ'αυτο?) κ θα προσεθετα 'Ηλεκτρα','Στελλα','Μανταλενα','Η δε γυνη να φοβειται τον ανδρα',για τις υπολοιπες δν ξερω,δν τις εχω δει

Philip Winter είπε...

Koίτα όταν είχα πρωτοδεί τον Μουσακά το είχα πάρει λίγο στα σοβαρά και παραλίγο να κάνω εμετό με αυτά που έβλεπα, βουτηγμένο στην αηδία. Το ξαναείδα, όμως, και αυτή την φορά το είδα σαν πλάκα, σαν ένα αστείο και μου άρεσε. Ήταν μια εύστοχη σάτιρα.
Η "Στέλλα" μου αρέσει, αλλά το φινάλε της είναι αντιγραφή του "Ρόκο και τα Αδέλφια μου" του Βισκόντι!
Η "Μανταλένα" είναι ωραία ταινία, συγκινητική - ο Δημόπουλος ήταν ικανός σκηνοθέτης.
Η "Δε Γυνή να ..." είναι μια απολαυστικότατη ταινία, μια ευστοχότατη σάτιρα της τότε κοινωνίας με έναν εξαίρετο Κωσταντίνου.
Την "Ηλέκτρα" δεν την έχω δει, ακόμα.

Ιωάννης Moody Λαζάρου είπε...

Μα η "Στέλλα" είναι προγενέστερη της ταινίας του Βισκόντι.